Thursday, 4 April 2013

Lupakan dea :/


Maybe aku kena lupakan dea kan ? :'/
Mmg susah nak buat semua tu tapi terpaksa la .
Hm . aku taktau sama ada aku dh lupa dea atau tak .
dekat skolah selalu nampak dea , kadang-ii aku tgok dea ,
kdang-ii tu dea tgok aku. Hm . aku rasa  mcm nak marah pun ada .
tapi kadang-ii bila rasa rindu aku tgok dea .
Dear Ex , :'( 
Saya tau awak benci saya tapi ,
Tlglah jgn tunjuk perasaan benci awak kat saya .
Saya pun ada hati ada perasaan mcm awak .
Hope sngt Yen dpt ubah perangai yen .
Saya nak kawan dgn awak mcm dulu balek saya taknak gaduh dgn awak :(


No comments:

Post a Comment